Surat Pekeliling


campaign image campaign image campaign image campaign image



They Read

Thursday, October 21, 2010

Keputusan Nadia Punya Lucky Draw ^__^


untuk lucky draw ini...

saya kalah :(

TAPI INGAT!!

rezeki ada di mana2....


kalau xde pada Nadia Punye Lucky Draw...


Pemenang no 12 telah menjadi pemenang bertuah.
saya no 4. bukan 12. jadi saya kecewa sedikit sahaja.

NAMUN! bile tgk bwh2 lagi...ade ini....




Soalan seakan2 kuiz kecil : Kenapa Nadia Pilih Jam 12?
Siapa jawap paling pantas dan tepat akan mendapat hadiah TOPUP RM5!!


dan pemenangnye ialah....





SAYA!!! yeaaahhhh~~

see...rezeki saya..wpun RM5 ...sy tetap bersyukur..

TQ Allah!
ini kemenangan kedua sy selepas Contest Sedondon Raya Pn Stoberi


TQ Nadia! :D

esok sy dptla topup tu..insya allah~ ^^








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...