Surat Pekeliling


campaign image campaign image campaign image campaign image



They Read

Monday, March 7, 2011

FCG : Pengumuman pemenang, semak senarai, betulkan penyertaan



Salam~

dengan 3 keywords diatas, harap2nye tujuan entry ini dibuat tercapai

1. Pengumuman pemenang akan dibuat setelah tarikh tutup pembetulan berakhir pada malam ni. Insya allah Selasa malam saya akan umumkan.

2. Diharap agar semua peserta dapat buat semakan senarai samada mereka lulus atau masih tidak ckup syarat. harap2 nye semua dpt betulkan malam ini jugak. risau jugakla sbb sy xde mase nk komen sorg2.tapi pasni nk try komen sorg2.sambil2 tu dpt blogwalking! ^^

3. jika ada sebarang masalah berkaitan dengan pembetulan penyertaan, sila kemukakan soalan sebelum mlm ni, 12mlm. selepas itu tidak akan dilayan. terpaksa buat gitu sbb for sure yg lulus sume dh xsabar tunggu jwpn kn?;)



berjaya dapatkan untuk bakal2 pemenang.
ade lg ke lalat2 yg nk muntah lagi? sila muntah. eden xkesah lgsg
;)





9 comments:

SyUhAdA said...

wah..
bes nie..
hehe~

nursalwa said...

bestnya kalau saya yg menang.. hope ader luck.. hehe

mizct10 said...

sy awal2 dah lulus pun..he..he..

MarissaElena :D said...

Tak sabaaanyaa Sayaa :D

tiefazatie said...

wah!!erin!!!mau signature KF!!!haha

MisS CikU said...

waaaaa....sy gak dh x sbq nie....hik4....hope ada luck gak....

aMyErInAiMiE said...

waaahh! saya pun dh xsabar ni! tp sian pulak kt sape yg xsempat nk btolkan penyertaan dorg tu..:(

tp xpela..goodluck semua!!

Norhasymmah Halimi said...

sayangnya saya dah tak sempat nak join =((

aMyErInAiMiE said...

huhu..xpela syma..jgnla sedih2..lenkali insya allah sempat. jom ikut erin join contest2 lain plak! pasni erin nk rajin join contest gk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...