Surat Pekeliling


campaign image campaign image campaign image campaign image



They Read

Wednesday, March 9, 2011

Peluang membetulkan penyertaan, DITUTUP!




Dengan ini dimaklumkan bahawa, sebarang pembetulan selepas jam 12 mlm, 9 March 2011 tidak akan diterima lagi dan pengumuman pemenang akan dibuat esok (9/3) jam 9.30pg. cantik kan no tu? ;)



untuk mengetahui senarai penuh peserta yang LULUS 100% di dalam First Combined Giveaway(FCG) kami ini, sila klik di sini atau klik tab Peserta FCG 2011 di bawah header blog ini.


bagi peserta yang terdapat dlm senarai tidak lengkap sticky post SAHAJA, saya tetap nk bg korg hadiah penyertaan. from time to time I akan review sket2 atau share link anda di blog saya. mungkin memberi peluang kepada orang lain untuk blogwalking ke blog anda dengan mudah :)
  1. siti nur shahidah
  2. cik latah
  3. una
  4. rinie din
  5. umiliza989
  6. life kami
  7. ogy
  8. ummi iman
  9. aen mardhiah
  10. dinaz
  11. mama gee
  12. tasyanatasya
  13. amieza ahmad
  14. cik bee
  15. anim
  16. kanco bloggy
  17. pawpaw

bagi yang lain, diharapkan agar dapat memaafkan saya kerana tidak semak penyertaan anda dengan segera dan memberi anda lebih peluang untuk memperbetulkan penyertaan dengan lebih lama lagi. mungkin anda boleh cuba lagi lain kali


dengan ini juga saya nk beritahu pada semua yang saya mungkin tidak akan membuat GA / contest lagi dalam masa terdekat ini ataupun seperti yang pernah saya hajatkan sebelum ini, untuk menganjurkan GA/contest setiap bulan. tidak. insya allah dalam masa terdekat ni tidak akan ada lagi yang akan saya anjurkan. saya pulak yang nk aktif join contest after dis! ^^


FCG ini sendiri telah mengambil masa yang lama untuk selesai, jd saya sindri pun rase malu dengan diri sendiri. :( mintak maaf ye kawan2, membuatkan kamu menunggu lama. maklumlah, syarat yang banyak dan saya sorg je yang menguruskan. jadi, agak sukar buat saya berbanding GA2/contest2 lain yang pernah saya anjurkan.


jadi, selamat maju jaya buat semua peserta! bagi yang xlulus tu jgn berkecil hati, cuba lagi lain kali yer. GOOD LUCK!!




6 comments:

nanakimie said...

gudluck semua!:)

SyUhAdA said...

wah..
x sbr nak tau..~

mama tisya said...

smoga ada rezeki..kot2 dpt KFCM sign:)

mizct10 said...

x sabar dah ni...he..he..

eITA said...

tq, sy ade dlm list....

umiliza989 said...

dah betulkan...
link:
http://norliza989.blogspot.com/2011/01/erin-elia-1st-combined-giveaway-fcg.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...