Surat Pekeliling


campaign image campaign image campaign image campaign image



They Read

Sunday, July 10, 2011

Tips, Petua dan Panduan : Elakkan semasa temuduga





Nak hadiri temuduga? Ha bawah ni i bg korg tips (ringkas jela) supaya bakal majikan korg xdela terus campak resume tu ke dalam tong sampah on the spot!



Elakkan;

1. Datang lewat lebih 15 minit
2. Bersalam dan peluk cium semua pekerja di situ
3. Pakai baju jarang sehingga menampakkan bahagian dalam baju
4. Datang memakai flip flop
5. Tarik muka macam kamulah juri dalam siri realiti
6. Bermain dengan jari atau kaki sepnajang sesi temuduga
7. Jadi terlalu teruja ketika berbincang mengenai cuti tahunan syarikat

Ada banyak lagi tp korg leh tambah lah sendiri kot.. Yang penting berpenampilan dan berperwatakan sopan la masa nk temuduga tu. Xkesah la apa pekerjaan pun, kalau ada temuduga mestilah mahu menampilkan imej bersih kan?


jom la join churpchurp! nak tau ape tu churpchurp?bole je. klik la mane2 :D


BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 comments:

wadi unung said...

owwh..mekacih!!! tip nie membantu..=)

sha my heart said...

tips yg baik.

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...