Surat Pekeliling


campaign image campaign image campaign image campaign image



They Read

Tuesday, June 19, 2012

Burger bakar ukay perdana 1, hampeh

frust betul bile makan burger bakar dari kedai di ukay perdana tu.
daging rasa karbon je.
keras nak mampus.
dh la xbentuk cam patty burger biasa.
macam meatball je plak.
siap diselitkan dengan ketamball plak.
huhu. macam2.
yang awkwardnya, ade nenas plak?
haih la macam2..

klau sedap xpe gak
mula2 tgk rupa die mmg la xmacam yg biasa tu kan.
tak macam burger kaw kaw,wangsa maju.
ingat nak pasang niat dont judge a book by its cover la kan. hehe
skali mmg xsedap. acane tu?
mahal tetap mahal.
RM8.

kesimpulannya...xberbaloi
sorry burger bakar ukay perdana 1,
this is my first and last time makan burger korang.
xsanggup nak habeskan.
apetah lagi beli lagi +_+




rupa burgernye. ....

comot dan xtinggi pun?


---



---


patty dagingnya.....





i want kaw kaw burger!

maklumat lanjut tentang Kaw Kaw Burger kesukaan ramai!



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

5 comments:

Mrs. Norrie said...

klu beli bungkus gitewlah jadinya....

tapi sy pun tak suka rasa dia...tak sedap sgt pon

Fazrol said...

xnak try terus lepas nie..

aMyErInAiMiE said...

@mrs norrie: hermm..klu xsdp sy bole habeskan. ni lgsg xle hbskan. teruk bebenor. huhu

@fazrol : xyh try bro. buang duit!

Aku Manusia Biasa said...

Kalau burger bakar kt ukay perdana tukang jual pakai baju kaler merah sume tu kompem tak sedap.. dah la perasan macam good2 jer dia org.. pastu dialek dia org pelik tul.. indonesia kot..

Aku Manusia Biasa said...

kalau burger bakar kat ukay perdana dgn tukang bakar sume pakai baju kaler merah tu kompem la tak sedap.. kami selalu lalu jer tak beli pun.. mula tu nak beli tapi bila dgr dia org borak bahasa pelik macam indonesia trus tak jadi beli...hurmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...