Surat Pekeliling


campaign image campaign image campaign image campaign image



They Read

Monday, December 10, 2012

Selamat Pengantin Baru, Ziema & Kapten Adli




Sabtu lepas, majlis sanding Jimah n Delo. 
Jimah atau ziema atau hazimah adalah my classmate mase sekolah rendah dlu.
Die pengawas,saya pn pengawas.
Kami xd la rapat sgt tme 2.
Bg saya,sbb saya dak bru tme tu.
Kami sekelas sjak darjah 6 kot.xsure darjah 4 n 5 same ke x.

Anyway,lpas UPSR saya pndah skola
Xjmpe jimah dh
Lpas hbs spm n dua tiga taun after dat bru jmpe blk masa reunion
Tme 2 die ngn ex mantan die
Kami rapat smula lpas mereka putus.
ktorg byk luah2 perasaan kt fb wall
Die frust,sy pun salu bg pendapat je on how 2 forget,how 2 b strong dan lain2
Actually,bg smgt jela ;)

Dari c2 la agaknye si Delo ni cair tgk muka cntk Jimah.hehe
Laju je Delo add Ziema.
Ingt lg betapa tkejotnya diri ini tme 2
Ingtkan dorg knl in real life
bile ditanya pada Jimah, die kate..."tak weh. xkenal pun."
lebih kurang camtula.
so saya pun biar jela kan.
kawan fb biar ramai, kata org. ;)

tup2 next 2 week nye saya dgr cte dr encik suami (bf time tu), die g shah alam jmpe Jimah!
peeewwiittt~~ lajuuuuu~~
rupa2nya time tu dating kali kedua.
lagi laju! ;)
sanggup tu naik tren g shah alam drpd ikut ktorg nek kete cam salu. hehe
sbb salunye Delo jadi org ketiga bile kami dating.
bile minggu tu die takde, tu yg pelik tu. hehe
mesti malu nk btau kami time tu. awal lg ;p

and the story goes on...sampai la dorg dh kawin skg ni.
nk baca cerita sambungan dari perenggan atas ni?
bole la ke blog ziema sendiri. die ade cerita :)





apa2pun, mereka dah selamat bernikah dan bersanding.
minggu depan majlis sambut menantu pulak.
hope semuanya berjalan lancar
encik suami xdapat datang ke majlis kawan baik die ni.
so memandangkan dekat, saya wakilkan diri ni je.
ala2 wakil suami la. padahal yg ppuan tu mmg kawan saya pun kan
seronok la dpt jmpe n borak ngn kawan2 lain..
especially yang datang my wedding.
masa kawin xdapat nk borak2 :(


so happy for the both of u! lepas ni nk dgr brita yg lg satu plak ;p


p/s : bunga tangan bride tu die yang buat sendiri. pun bole tgk dlm blog ZIEMA



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

6 comments:

al_hakim said...

tuan belog ni dah kawen belum? bila lagi?hehe

aMyErInAiMiE said...

@al_hakim ayoyooo..nmpk sgt xtgk btol2 kt blog ni. klu tgk btol2 mesti dpt jawapn. huhu. anyway, tengkiu 4 ur visit!

al_hakim said...

haha. payah nak tengok satu2 ni. btw gaya dah berkahwin. moga bahagia sampai syurga

aMyErInAiMiE said...

@al_hakim : hehe. actually xsusah pun. kt sisi entry ni je dh ade gmbr n tajuk "my wedding cover story" mungkin terfokus sgt pada entry ni je ye x? hee..
xpe2..fhm..org ramai followers ni susah sket nk tgk satu2..anyway tq la. ur comment ni make me rasa nk follow ur blog je. mcm best. hehe. dh follow dh pun. akan amek masa utk baca entry2 best later :)

Nadia Havez said...

tak dapat jumpa korang masa tu sobbss!! aku sampai kul3.30.. tapi takpe aku dapat makan 2 pinggan nasik dan berekor2 udang.. muahahaha..

aMyErInAiMiE said...

@nadia havez : haha. bertuah la ko! aku time 330 tu pun baru kuar dr majlis dia. aku dok lama dlm kete sebelum blah dr ctu. dh bkn jodoh kte kot. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...