Surat Pekeliling


campaign image campaign image campaign image campaign image



They Read

Monday, May 27, 2013

me ladies dine out


Khamis minggu lepas, saya dan rakan2 di sini telah merancang secara ad-hoc, nk buat makan2 dekat hotel near my house.
tak protokol pun katenye.
saja2 nak makan2 dan beramah mesra dengan semua ahli persatuan bini2 askor ni. hehe

tapi sesampai di tempat kejadian, saya tengok ramai juga yang join
ada muka2 yang saya xbrape familiar juga
rupa2nya senior dan dorg dah nak pindah semenanjung tak lama lagi
alhamdulillah yang semeja dengan saya semuanya cool2
pengerusi dan naib pengerusi tak duduk semeja dengan kami, kemain sakan ktorg bergelak ketawa sampai nak pecah bilik tu

satu bilik ade 4 meja. 2 meja besar, 2 meja kecil. 
kami amek dua meja besar.
jadi ada la dalam 20org total kot
bende ni before event besar pertama kami keesokkan harinya
so ala2 mcm pre relieve tension la

 


 

 makanan yang saya boleh ingat ialah kambing masak madu, ayam roasted, terung masak berlada, sup ikan ape tah (bkn sirip ikan yu) ngan ape tah ek?lupa dh. hehe
sorang kene cas rm40.
seronok dan bertuah rasanya kenal dengan society yang tak kesah akan pangkat dan kerja suami
asalkan namanya wanita, dan rajin..semua pun ok dh
sebab kalau di semenanjung, katanya pergaulan tu tak efisien sangat
especially buat isteri2 yang bersuami kan anggota yang bukan pegawai
kesian mereka kan
i like it kalau semua blend in je together
apa sangat la pangkat suami
kita bukannya tentera.
takyah berlagak tentera sangat la kan
hehe. oh well, xle cakap banyak sal ni

 

one thing about masakan kambing di sini,
langsung xde rasa dan bau hanyir kambing tu!
malah kadang2 rasa kambing pun xde
saya xbole telan langsung atau mendekati masakan kambing pun sebelum ni tapi kalau kat sni...semuanya dimasak sempurna dan lazat
patutlah adik lelaki saya dan abah saya yang pernah menetap di sini makan kambing sakan

setuju ke orang2 Sabah?
memang org Sabah handal kendalikan kambing ye?
mmmmm sedapnya terbayangkan rempah ratus yang menyaluti kambing satay, kambing madu dan segala masakan kambing kt sini.
alhamdulillah...


 


 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...