Surat Pekeliling


campaign image campaign image campaign image campaign image



They Read

Tuesday, November 19, 2013

Catching up dengan adik2 comel yang dirindui


Last time bile balik kl,dalam kesibukkan setel kerja di KL..
dapat jugak selitkan masa bjumpa dgn kwn2 yg pernah membantu masa wedding saya dlu
Mereka ni semua pangkat adik2 sbb muda lg dr saya dalm dua ke tiga tahun cmtu.hehe
Tp kawan ngn dorg always make me so calm dgn kasih syg dorg
semuanya baik2..menenangkan jiwa.
Alhamdulillah..=)

sebenarnya saya just nak keluar mkn selepas setel COD mini pretzels yg tengah saya jual sekarang ni
Jadi dlm dok jmpe customer,sy tny mereka2 ni..kalau free bole dtg tmpt sy nak hantar brg tu jgk..utk jmpe n makan n borak2
alhamdulillah mereka bertiga ni ade masa dalam kesibukkan masing2 yg jugak ada kerja masa tu
saya pn after that meet up perlu ke tmpt lain
jadi kami ade limit time
But that limit time kami penuhi dgn borak2 dan catching up
Tgk saje gmbr kami,dlm dok makan..mulut galak bercerita.
Yang lain kusyuk mendengar


Bukti rancak bercerita.hehe

aishh sempat je die nk smile kt camera ek.nk candid pn susah.hehe

lapar ye....heheh


Alhamdulillah..xde pn yg anti social
xde yg keje ngadap gajet je.hehe
Rindu dorg semua
Termasuk yg xsempat jmpe masa tu
Hope lebih ramai lg pasni yg leh join
and lebih lama lagi kte leh borak
LOVE u guys!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...