Surat Pekeliling


campaign image campaign image campaign image campaign image



They Read

Tuesday, June 10, 2014

Susulan suami jatuh siling - masuk bulan Disember



.............sambungan dr entry sebelum ini...

Masuk bulan Disember bermakna dah seminggu kami tinggal di hospital
Saya tumpang tdo di katil sebelah sepanjang itu tapi bila waktu malam jela.
sebelum subuh saya akan bangun dan kemas katil seperti sediakala memandangkan nurse pn dah mula masuk utk cek suhu dan tekanan darah suami
Lepas sejam mcm tu mereka akan kemas bilik dan tukar cadar suami serta bg baju hospital yg baru
Ibu dan ibu saudara suami pun datang melawat kami di sini sambil membantu meringankan beban saya.
Actually xdela beban mana.
Cuma boleh la saya pulang ke rumah lebih lama sikit utk ambil barang atau kemas rumah ataupun berehat sementara mereka menjaga ataupun menemani suami di hospital
Mak mertua saya datang membawa semua ubat2an tradisional yang boleh didapati dgn mudah di semenanjung.
Di sini semuanya susah nk jmpe selain sy sendiri pun takde masa or peluang untuk keluar mencari memandangkan segala urusan "tandas" saya yang uruskan.
Jadi untuk meninggalkannya lebih dari setengah jam adalah sukar.
Dengan adanya family members ni boleh la juga saya keluar dari hospital lebih lama

mak dan mak saudara suami mengambil alih serba sedikit tugas menjaga kebajikan belakng badan suami.hehe

ini semasa pihak atasan suami datang melawat dan bawa KFC skali utk kmi.suami xmakan, kene pantang. kami la makan.suap die sikit je bagi ilang kempunan.hehe

ini bekalan susu yang rakan sekerja ny bagi.bersyukur sungguh :')

hari rabu selalunya suami dapat makanan barat. seronok la sikit hati suami. tp tetap kene jg pantng sbb hospital kadang2 main bagi je ape2 makanan

lepas beberapa hari saya bawa mak mertua dan mak sedara suami melawt kawasan tmpt suami terjtuh hari tu. 
memang seram kalau tgk. hhuh




ni la keadaan tmpt suami jatuh.
naik ikut tangga, turun xsempat guna tangga


1 comment:

CaHaYaHaTi said...

huhuhu tiap kali baca entry psl ni mest sebak punya.. Alhamdulillah gami dh ok skrg.. wehhh best gile dpt mkn western.. apasal ina msk hospital xdpt mcm ni hukhuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...